loading...

naskas

naskas

بازدید : 140
سه شنبه 21 بهمن 1399 زمان : 13:01

ایسنا/خراسان رضوی در واکسیناسیون کووید-۱۹ یک گروه بسیار آسیب‌پذیر یعنی بیماران مبتلابه سرطان نادیده گرفته شدند. پزشکان هشدار دادند که بسیاری از دولت‌های ایالتی و کمیته مشورتی فدرال ایالات‌متحده که اولویت‌بندی واکسیناسیون را بر عهده‌دارند، باید بیماران سرطانی را به بخش اول اولویت‌بندی یعنی بعد از ساکنان خانه‌های سالمندان و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در خط مقدم قرار دهند. در حال حاضر، آنان دارای اولویت کمتری نسبت به «کارگران ضروری» مانند آتش‌نشانان و کارکنان حمل‌ونقل عمومی هستند.

بازدید : 57
دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 15:41

فقدان سه چیز در محل کار و در ارتباط با شغل افراد موجب می‌شود تا آنها احساس ناشادی و افسردگی کنند که این سه عامل عبارتند از: هدف، امید و دوستی.

بازدید : 338
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تصفيه آب به حذف ناخالصي ها و آلاينده هاي معلق و محلول از آب مي پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا كردن آن ها از آب آسان تر است و برعكس هر چقدر اندازه اين ذرات ريز تر باشند نياز به روش هاي دقيق تري براي تصفيه آب است. تصفيه آب آشاميدني هميشه يكي از مهمترين دغدغه هاي بشر بوده است چرا كه آب به عنوان منبع مهم براي ادامه حيات به شما مي رود. با توجه به رشد جمعيت و توسعه صنايع مختلف و شهرهاي صنعتي بزرگ، آلودگي محيط زيست را به دنبال دارد و از اين ميان آلودگي آب يكي از مهم ترين نگراني هاست.

بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دكتر سيد حسين آقاميري فارق التحصيل رشته ي پزشكي عمومي از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ي تخصصي در دانشگاه شهيد بهشتي و فوق تخصصي در دانشگاه زوريخ(سوئيس) آنژيوپلاستي و سكته هاي مغزي ، در حال حاضر عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي و دبير يازدهمين كنگره ي بين المللي سكته ي مغزي ايران مي باشند.

ايشان از پيشگامان فراگيري علوم فوق تخصصي در زمينه ي سكته هاي مغزي پس از دريافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ايشان مي توان به راه اندازي مركز سكته مغزي و درمان مكانيكال ترومبكتومي براي بيماران سكته مغزي حاد در دانشگاه شهيد بهشتي اشاره كرد.

بازدید : 243
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

راننده با نگاه به نمايشگر خودروي خود از اطراف خودرو مطلع شود و بفهمد كه اوضاع از چه قرار است و چه مقدار با موانع فاصله دارد. اين امر در مواقع مختلفي مي‌تواند به كار آيد. مثلاً فرض كنيد در حال پارك خودرو در مكاني باريك و تنگ هستيد و در چنين شرايطي نياز داريد كه يك نفر پشت خودرو بايستد و به شما به‌اصطلاح فرمان بدهد تا بتوانيد خودرو را پارك كنيد. اما اگر در چنين زماني خودروي شما از دوربين 360 درجه برخوردار باشد مي‌توانيد با نگاه‌كردن به نمايشگر خودرو از فاصله‌تان با موانع آگاه شويد و خيلي راحت نسبت به پارك خودرو اقدام كنيد.

بازدید : 199
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

زنبور عسل يكي از موجوداتي است كه پيش از انسان بر روي كره زمين به وجود آمده است و يكي از حشرات بسيار مفيد براي انسان ها به شمار مي رود. پيدايش زنبورهاي عسل حدودا به 150 ميليون سال پيش بر مي گردد. كندو محل زندگي زنبورهاي عسل مي باشد كه در اين مكان زاد و ولد كرده، رشد مي كنند و زندگي كلوني خود را ادامه مي دهند. زنبور ملكه در راس كندو به عنوان رهبر و مادر نقش آفريني مي كند. اين حشرات داراي نژادهاي مختلفي بوده و هريك داراي ويژگي هاي منحصر به فردي هستند.

بازدید : 233
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خوشبوترين عطر زنانه‌اي كه كلاسيك پوش‌ها اسپري مي‌كنند

همه خانم‌هاي خوش‌تيپ و باكلاس همواره دغدغه يافتن خوشبوترين عطر زنانه رادارند. در اين مقاله قرار است برخي از خوشبوترين عطر زنانه را موردبررسي قرار دهيم؛ بنابراين پيش از اينكه عطري را براي خريد انتخاب كنيد، با ما همراه باشيد.

بازدید : 230
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كوله پشتي دلسي مدل Esplande

كوله پشتي يكي از پركاربردترين وسيله هايي است كه افراد زيادي فارغ از سن و جنسيت از آن استفاده مي‌كنند. و از آن‌ جا كه كوله پشتي‌ ها با توجه به سايز و طرحي كه دارند بسيار جادار هستند و حمل آن ها نيز راحت است، از اين رو خيلي از افراد تمايل به استفاده از آن به جاي انواع كيف ها را دارند. كوله-پشتي-دلسي-مدل-Esplande از جمله كوله پشتي‌ هاي جادار، مناسب براي حمل لپ‌تاپ و سبك مي توان به كوله پشتي دلسي مدل Esplande اشاره داشت كه اين نوع كوله براي استفاده‌ي روزانه هم گزينه‌ي بسيار مناسبي است. با توجه به اين كه سايز اين كوله پشتي سايز متوسط و اين نوع سايز مناسب‌ ترين سايز براي كوله پشتي است اين كوله بسيار جادار است. امكان حمل كوله پشتي سايز متوسط راحت تر است و دست‌ و پا گير هم نيست. اين كوله داراي رنگ مشكي است و اين رنگ براي كساني كه استفاده‌ي مداوم و روزانه از كوله پشتي دارند، رنگ بسيار مناسبي است كه آلودگي را كمتر نشان مي‌ دهد. تعداد تبله كوله پشتي دلسي مدل Esplande سايز متوسط رنگ سياه، 2 تبله است. ابعاد خارجي اين كوله پشتي، 17×32×47 سانتي‌ متر است و حجم خارجي معادل با 26 ليتر دارد. كوله پشتي دلسي مدل Esplande سايز متوسط رنگ سياه بسيار سبك است تا فشاري به كتف و شانه‌ي شما وارد نشود. وزن اين كوله پشتي، 0.7 كيلوگرم است. اين كوله پشتي براي حمل لپ‌تاپ تا سايز 15.6 اينچ مناسب است. نوع جنس كوله پشتي دلسي مدل Esplande سايز متوسط رنگ سياه، پلي‌استر- پلي‌اميد است كه اين الياف باعث افزايش طول عمر كوله پشتي مي‌ شود. ضخامت اين جنس باعث مي‌شود با گذشت زمان مشكلي براي كوله پشتي پيش نيايد. كوله پشتي دلسي مدل Esplande سايز متوسط رنگ سياه، داراي 2 سال گارانتي بين‌المللي است. در صورت انتخاب مي توانيد براي خريد اينترنتي كوله پشتي و خريد چمدان مسافرتي در ساير طرح هاو رنگ ها بر روي اين لينك كليك نمائيد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 9887
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه